اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هفتم دی مهلت رسانه ها برای معرفی خبرنگار به جشنواره فیلم فجر

 

هفتم دی مهلت معرفی خبرنگار سینمایی و عکاس برای رسانه های سینمایی است.

به گزارش آکادمی هنر، روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر از رسانه های فعال در حوزه سینمایی، دعوت کرد تا نمایندگانشان را برای صدور کارت جشنواره به دفتر روابط عمومی معرفی نمایند. 



بر پایه این خبر در دعوتنامه ای که به صورت جداگانه برای رسانه ها ارسال شد از کلیه رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداریی که در حوزه های سینمایی فعال هستند تقاضا شد خبرنگار سینمایی خود را تا تاریخ هفتم دی ماه به دفتر روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجربه نشانی : بهار شمالی- کوچه مهندسی- پلاک 9 – طبقه دوم معرفی نمایند.

برپایه این خبر، در دعوتنامه روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر ضمن تشکر و قدردانی از مدیران گروه های سینمایی رسانه ها آمده است: سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با رویکرد «اخلاق، آگاهی و امید» از روزهای 12 تا 22 بهمن در تهران واستان های مختلف کشور برگزارمی شود. به دلیل جایگاه تاثیرگذار و مهم اصحاب رسانه در این رویداد بین المللی و لزوم اهتمام به ظرفیت ها و استعدادهای این جشنواره، نیازمند همراهی و مشارکت نمایندگان رسانه های گروهی هستیم. خواهشمند است مساعدت فرمایید نمایندگان آن رسانه، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 7 / 10/ 90 به دفتر روابط عمومی جشنواره معرفی شوند. ضمنا، جهت صدور کارت جشنواره موارد ذیل مورد نیاز است: معرفی نامه رسمی/ عکس پرسنلی/ آدرس ایمیل / تلفن همراه/ کپی کارت خبرنگاری

همچنین، درخواست شد تا از افراد معرفی شده، خبرنگار مربوطه برای پوشش خبری کنفرانس، اجلاس و برنامه های جانبی و نماینده رسانه برای طرح سوال در نشست های نقد وبررسی مشخص شود.

شایان ذکر است سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به همت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزهای 12 الی 22 بهمن در تهران و استان های مختلف کشور برگزار می شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما