12 دی آخرین مهلت شرکت در بخش تجلی اراده ملی برای سازمان ها و نهادها

 

کارکرد مهم جایزه تجلی اراده ملی؛ ایجاد جبهه متحد فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و تبلیغ مراتب کارآمدی بخش های مختلف نظام است.

به گزارش آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر محمد حسین مهدی پور با بیان این مطلب افزود: به نظرمی رسد توانمندسازی و تحکیم پایه های سینمای ایران اسلامي با ایفای نقش ها و مسئولیت های سازمانها در برابر سینما و بالعکس میسر می باشد. طبعاً سینما به عنوان رسانه ای پر نفوذ و اثرگذار می تواند با ایفای مسئولانه نقش خود در کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه در راستای کارآمدی هرچه بیشتر خود و دستگاه هاي زيرمجموعه قواي سه گانه؛ گامی های اساسی بر دارد.

وی ادامه داد: با بررسی نقش و مسئولیت سینما در رفع دغدغه های مقام معظم رهبری« مقابله با تهاجم فرهنگی» و « تبلیغ ناکارآمدی بخش های مختلف نظام از سوی دشمن »؛ می توان اذعان نمود که سینما اصلی ترین و مناسب ترین الگو برای اعمال مدیریت در جبهه متحد فرهنگی است. به عبارت ديگراز طریق سینما مي توان با تشریح پیام ها و دست آوردهای کارآمد بخش های مختلف نظام و حتی بخش خصوصی، دغدغه های معظم له را به صورت علمی و کارشناسی پيگيري نمود. دراین میان بخش تجلی اراده ملی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در نظر دارد گام های اساسی و بنیادی را در این عرصه بر دارد تا با پیوند شایسته تر اهالی سینما و دستگاه های مختلف نظام نسبت و يا سهم سینما در نظام  و حق نظام از سینما باز تعریف شده و مراتب و سطوح آن به صورت عملیاتی تبیین و تحکیم گردد.

همچنين مديرتجلي اداره ملي سي امين جشنواره بين المللي فيلم فجر؛ مهلت ارسال تقاضاي حضور در جایزه تجلی اراده ملی از سوی سازمانها و نهادها راَ تا پایان وقت اداری دوشنبه مورخ 12/10/90 اعلام نمود.

شایان ذکر است سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با رویکرد " اخلاق، آگاهی و امید" به همت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزهای 12 الی 22 بهمن در تهران و استان های مختلف کشور برگزار می شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر