گزارش نشست مطبوعاتی دزدان دریایی کارائیب 4 / جانی دپ هم به شهر ساحلی کن پای گذاشت


روز چهارم شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن - شهر ساحلی کن و شاید در تمامی محافل یک نام بود که بر این جشنواره سلطه داشت. امروز دو فیلم دیگر که فیلم پینوشت ژوزف سدار و فیلم رسول اف هم جزء آن‎ها بود هیچ سر و صدایی از خود به جای نگذاشتند چون همه از اقصا نقاط شهر آمده بودند تا محبوب‎ترین ستاره سینما را مشاهده کنند. آری! جانی دپ پای به شهر ساحلی و کوچک کن فرانسه گذاشت. اولین اکران چهارمین قسمت از دزدان دریایی کارائیب: بر امواج بیگانه Pirates of the caribbean:on stranger tides در این روز هیاهوی خاصی را به این جشنواره آورد و شاید به نوعی می‎توان گفت فرمو و ژاکوب خواسته‎ای جز این نداشتند.

 جانی دپ در کنفرانس مطبوعاتی دزدان دریایی کارائیب 4 در جشنواره کن 2011

روز چهارم مثل این‎که تعداد عکاس‎ها بیشتر شد مردم از هر جایی برای عکس و امضا گرفتن از دپ و دیگر بازیگران به کنار محل برگزاری جشنواره آمده بودند. راب مارشال کارگردان فیلم به همراه برگس فرسبی، پنه لوپه کروز، سام کلافلین، جانی دپ، یان مک شین و جفری راش بازیگران و جری بروکهایمر کارگدردان فیلم به سالن مطبوعاتی کن پای گذاشتند تا پاسخ‎گوی سؤالات خبرنگاران باشند. در سالن مطبوعاتی هم هیچ تفاوتی ایجاد نشد و حجم بیشتر سؤالات متعلق به جانی دپ بود.

 

جانی دپ در ابتدا در مورد کاراکتر جک اسپارو –ناخدا جک گنجشگه- چنین گفت: «او یک ترکیب خارق‎العاده از ستاره‎های راک اند رولی قرن هیجدهم میلادی چیزی مابین کیث ریچارد و په په لو پیو است. یک آمریکایی شرور رومانتیک.»

 

در ادامه این نشست از دپ در مورد رابطه‎اش با خانواده‎اش پرسیده شد و او چنین جواب داد: «خانوادم بیشتر از این‎که خودم را ببینند فیلم‎هایم را تماشا می‎کنند. من اغلب نقش شخصیتم را برای فرزندانم ایفا می‎کنم و بعضی اوقات آن‎ها از من ایراد می‎گیرند و می‎گویند وایسا بابا این‎جای کار را خوب نبودی.»

  

بازیگر نقش جک اسپارو در ادامه نشست در مورد سؤالات خبرنگاران از همکاری با پنه لوپه کروز سخن گفت: «فرصت کار کردن با پنه لوپه یک هدیه است. او یک شخص شگفت‎انگیز، دوستی وفادار و همچنین یک استعداد بازیگری.»

 

جانی دپ و پنه لوپه کروز در کن 2011

 

پس از صحبت‎های دپ خبرنگاران از پنه لوپه کروز دیگر ستاره فیلم در مورد فیلم و همکاری با دپ سؤال کردند و او در پاسخ چنین گفت: «من حس می‎کنم بسیار خوش‎شانس بودم که توانستم در یک کار اوقاتی را با جانی سپری کنم. من یکی از طرفداران اصلی او هستم. قوه خلاقه او در سطح بسیار بالایی قرار دارد ریلکس و الهام بخش در صحنه است. در نهایت می‎توانم بگویم او یک انسان منحصر به فرد است.»

 

یان مک شین از دیگر بازیگرانی بود که در مورد نقشش صحبت کرد و به خبرنگاران چنین گفت: «دزدان دریایی کارائیب یک بلاک‎باستر طنز است. شخصیت شیطان برایم جای کار بسیاری داشت. اما دوست ندارم این شخصیت را شیطانی صدا بزنم بلکه دوست دارم به ان یک کاراکتر بغرنج بگویم.»

 

مشروح کامل این نشست را می‎توانید در فایل صوتی که در قسمت زیر برای دانلود قرار گرفته است پیگیری نمایید.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر