حضور فیلمبرداران ایرانی در فرانسه برای تجربه اندوزی

 

به گزارش آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی خانه سینما اعلام دوازده نفر از مدیران فیلمبرداری جامعه اصناف سینمایی برای توسعه دانش و کسب مهارت به فرانسه سفر خواهند کرد.

در اجرای ماموریت مندرج در اساسنامه خانه سینما مبنی بر توسعه دانش و افزایش مهارت اعضا و تداوم حضور بین المللی خانه سینما دوازده نفر از مدیران فیلمبرداری از چهارشنبه 31 شهریور ماه طی 7 روز در یک کارگاه فشرده دیجیتال و پرده آبی که با همکاری سازمان ملی سینما فرانسه در موسسه لومیر پاریس برگزار می شود، شرکت می کنند.

این برنامه در پی حضور یازده نفر ازسینماگران در آبان ماه سال گذشته در پاریس و بمنظور بازدید از کمپانی و نهادهای فیلمسازی فرانسه تنظیم شده بود، ترتیب داده شده است.

در این کارگاه فیلمبرداری چون همایون پایور، علیرضا پور امینی، ساعد نیک زاد، حمید خضوعی ابیانه ، بایرام فضلی، حسن پورقلی زاده، محمدرضا سکوت، محمد آلادپوش، بشیرزاده، سعید پور اسماعیلی، عزیزالله ساعتی، فرشاد محمدی حضور دارند و پ.بووار، د.ژانتیی، سباستین نائار، ریشار . بی پو اداره کارگاه را به عهده دارند.

در این مجموعه برنامه دیداری نیز با انجمن فیلمبرداری حرفه ای فرانسه برای بررسی مسائل مورد علاقه مشترک ترتیب داده شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر