خروجی شورای صنفی: آناهیتا و نفوذی هر دو در گروه قدس


جلسه شورای صنفی نمایش روز دو شنبه 1/9/1389 با حضور نمایندگان انجمن سینماداران ایران آقایان محمدرضاصابری ، فرشید موتمنی ، غلامرضا فرجی و رامین نصیری و نمایندگان تهیه کنندگان آقایان عبداله علیخانی ، علی سرتیپی ،علی آشتیانی پور و احمدی و نماینده کانون کارگردانان آقای محمد درمنش و نماینده اداره کل رزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای آقای داریوش میرزایی تشکیل و موارد زیر مطرح یا تصویب گردید :

 

 رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای با موضوع برگزاری جشنواره تصویر استاندارد در سالنهای سینما فلسطین 10 الی 14 آذر ماه موافقت شد.

 نامه آقای سیروس تسلیمی – شرکت امید فیلم در خصوص اکران فیلم « عصر جمعه » در گروه آزاد مطرح شد.

 با عنایت به نامه مالک سینما میلاد مبنی بر بروز برخی مشکلات ناشی از اکران همزمان فیلمها در سینما میلاد و پردیس شکوفه ، شورا مقررنمود که این دو سینما فیلمهای یکدیگر را حتی به صورت تک سانس اکران نکنند و قرار شد چنانچه در آینده پیشنهادی در این ارتباط از سوی طرفین به شورا ارائه شود بررسی و اقدام نماید.

 مقرر شد در صورت درخواست پخش کننده فیلم « ملک سلیمان »  دو سینما به سینما های نمایش دهنده آن  اضافه شود.

 با توجه به پایین آمدن کف فروش فیلم سینمایی « هر چه خدا بخواهد » در گروه سینمایی قدس ، از چهارشنبه مورخه 3/9/89 این فیلم تعویض و « آناهیتا » اکران می شود.

 با عنایت به مفاد صورتجلسه مورخه 24/8/89 شورای صنفی نمایش و مذاکرات انجام شده با آقای محمدی تهیه کننده فیلم   « عصر روز دهم » مقرر شد فیلم « نفوذی » پس از اکران فیلم « آناهیتا » در گروه قدس و فیلم « عصر روز دهم » پس از فیلم « ملک سلیمان » در گروه استقلال اکران گردد.

 مقرر شد فیلم « نفوذی » در گروه قدس به مدت چهار هفته بعد از فیلم « آناهیتا » کف شورای صنفی نمایش اکران و فیلم سینمایی « فوتبالی ها » در گروه قدس بعد از فیلم « نفوذی » به مدت چهار هفته و هفته پنجم به ششم، هشت و نیم میلیون تومان و هفته ششم به هفتم،  نه و نیم میلیون تومان و هفته های بعد ده میلیون تومان ثبت شد.

  قرار شد راجع به انتخابات هفته آینده تصمیم گیری شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر