فيلم‌هاي اردكاني، كيميايي و كاهاني در استوديو تک فيلم پارس


به گزارش آکادمی هنر نزديك به 20 روز به برگزاري بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر باقي مانده است و استوديوها روزهاي پرکاري را پشت سر مي‌گذارند تا فيلم‌هاي جديد ايراني براي حضور در اين رويداد سينمايي کشور آماده نمايش شوند.

«محمود سماک‌باشي»، صدابردار پرسابقه سينماي ايران که مديريت استوديو تک‌فيلم پارس را برعهده دارد، در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رساني بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، عنوان کرد: مانند سال‌هاي گذشته روزهاي پرکاري در استوديو براي آماده‌سازي فيلم‌ها و رسيدن به جشنواره فيلم فجر سپري مي‌شود. تعدادي از فيلم‌ها خيلي زودتر آماده شدند و مراحل قطع نگاتيو را هم سپري کردند اما گويا عادت شده تا روزهاي آخر کارهاي فني فيلم به دقايق آخر برسد و تا روزهاي پاياني، تنور جشنواره داغ باشد.

سماک باشي گفت: در اين استوديو فيلم«شورشيرين» به کارگرداني جواد اردکاني پس از پايان تدوين توسط جهانگير ميرشکاري صداگذاري مي‌شود.

همچنين صداگذاري «جرم» توسط اسحاق خانزادي انجام شده و تنها منتظر موسيقي فيلم هستيم . «اسب حيوان نجيبي است»  به کارگرداني عبدالرضا کاهاني هم توسط جهانگير ميرشکاري آخرين مراحل صداگذاري را پشت سرمي‌گذارد.

اين صدابردار سينماي ايران به فعاليت استوديو تک فيلم پارس اشاره کرد و در اين باره گفت: 6 سال از فعاليت اين استوديو در زمينه ميکس صدا و موسيقي مي‌گذرد تنها در سال اول که افتتاح استوديو بود کارهاي صداي دو فيلم به صورت مونو انجام شد و سال‌هاست كه فيلم‌ها در اين استوديو به صورت دالبي ساراند آماده مي‌شوند.

ديگر فعاليت‌هاي تک فيلم پارس عبارتند از:

«نفرين» به کارگرداني علي توکل نيا توسط امين ميرشکاري صداگذاري مي‌شود.

«سه درجه تب» به کارگرداني حميدرضا صلاحمند توسط فرامرز ابوالصدق صداگذاري مي‌شود.

«سبب من» به کارگرداني بهرام بهراميان توسط اسحاق خانزادي صداگذاري مي‌شود.

همچنين «اصول‌گرا» به کارگرداني تهمينه ميلاني توسط فرامرز ابوالصدق مراحل پاياني صداگذاري را پشت سرمي‌گذارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر