همکاری دوباره‌ی تام هنکس و استیون اسپیلبرگ در یک فیلم سینمایی

 

 

شرکت «آمبلین اینترتینمنت» استیون اسپیلبرگ فیلمی علمی تخیلی با عنوان «بیوس» با بازی تام هنکس را می‌سازد. در این فیلم تام هنکس آخرین انسان باقیمانده روی کره زمین است.



«میگوئل ساپوچنیک» کارگردان سریال «بازی تاج و تخت» فیلم علمی تخیلی «بیوس» را با بازی «تام هنکس» برای شرکت «آمبلین اینترتینمنت» متعلق به «استیون اسپیلبرگ» کارگردانی می‌کند.



«کرِگ لوک» و «ایوور پاول» فیلم‌نامه این پروژه سینمایی را نوشته‌اند و «رابرت زِمِکیس»، «کرِگ لوک»، «ساپوچنیک» و «اندی برمن» مدیریت تولید این فیلم را برعهده دارند. «کِوین میشر»، «جک راپک» «جکی لِوین» و «ایوور پاول» نیز تهیه‌کنندگی «بیوس» را انجام می‌دهند.



داستان این فیلم حول محور شخصیت اصلی داستان «فینچ» با بازی «تام هنکس» آخرین انسان باقیمانده بر روی زمین می‌گردد. مادامیکه با میرایی خود مواجه می‌شود، رباتی می‌سازد تا از سگش مراقبت کند زیرا تنها چیزی که برایش باقی مانده و آن را دوست دارد این سگ است. «فینچ» باید به اندازه کافی به ربات آموزش دهد تا مثل یک انسان از سگش مراقبت کند و همچنین باید سگش را متقاعد کند که این ربات را به عنوان مراقب و دوستش بپذیرد.



استیون اسپیلبرگ در مورد نقش اصلی این فیلم به هالیوود ریپورتر گفت: به عقیده من هیچ کس نمی‌تواند بهتر و کامل‌تر از تام هنکس معنی و مفهوم انسان را تجسم کند.



از نکات قابل توجه فیلم همکاری مجدد دوستان و همکاران قدیمی یعنی اسپیلبرگ، زِمِکیس و تام هنکس است. همچنین «ساپوچنیک» که کارگردانی این فیلم را برعهده دارد تعدادی از شاخص‌ترین قسمت‌های سریال «بازی تاج و تخت» را کارگردانی کرده و در سال 2016 به خاطر قسمت «نبرد بدکاران» برنده جایزه «امی» بهترین کارگردانی شد.



کمپانی پخش کننده فیلم «بیوس» یونیورسال است که اوایل سال 2019 این فیلم را منتشر خواهد کرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر