اوما تورمن به فیلم جدید لارس فون تریر پیوست

 

 

اوما تورمن بازیگر آمریکایی به لیست بازیگران فیلم جدید لارس فون تریر مولف دانمارکی سینما پیوست.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، اوما تورمن که سابقه ی بازی در جلد دوم فیلم نیمفومانیاک؛ آخرین ساخته‌ی لارس فون تریر را دارد، به تازگی به فهرست بازیگران فیلم جدید لارس فون تریر با نام «خانه‌ای که جک ساخت» پیوسته است. این فیلمی هم هست که فون تریر در سوئد می‌سازد. پیش از این حضور مت دیلون و برونو گانز در این فیلم قطعی شده بود. اوما تورمن جدیدترین بازیگر مشهوری است که در فیلم آقای فون تریر حضور خواهد داشت.

 

مت دیلون بازیگر آمریکایی که پیشتر به عنوان نقش اصلی این فیلم انتخاب شده بود مضمون فیلم جدید فون تریر را صعود یک مجرم خطرناک در طی دوازده سال به مقام یک قاتل سریالی، تعریف کرده بود. این در حالی است که فون تریر چندی پیش  فیلمش را واکنشی به دانالد ترامپ دانسته بود. او مدتی پیش و در طی یک مصاحبه مطبوعاتی کوتاه «خانه ای که جک ساخت» را محصول یک جهان بی روح و شرور خوانده بود. جهانی که سرحدات شرارت‌اش را اخیراً با انتخاب شدن دیوانه ای چون ترامپ به مقام ریاست جمهوری ابرقدرت فعلی جهان، بیشتر از گذشته نمایان ساخته است. 

 

به گزارش اسکرین دیلی علاوه بر اوما تورمن حضور سیوبهان فالون هوگان (باید درباره‌ی کوین صحبت کنیم) نیز در فیلم فون تریر قطعی شده است. این اولین باری است که فون تریر تصمیم گرفته است درباره‌ی زندگی یک قاتل سریالی فیلم بسازد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر