پدرو آلمادوار بالاخره سه گانه زندگی خود را تکمیل کرد

فیلم رنج و افتخار

 

پدرو آلمادوار کارگردان سرشناس اسپانیایی با درام «رنج و افتخار» همراه با دوستاره خود روی فرش قرمز فیلمشان در مادرید حاضر شدند/

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ویون، کارگردان اسپانیایی برنده اسکار با حضور پنه لوپه کروز و آنتونیو باندراس که هر دو در سینمای او مشهور شدند و به هالیوود راه یافتند پیش نمایش فیلم جدیدشان با نام «رنج و افتخار» را روی پرده دیدند. این روایت اتوبیوگرافیکی سه‌گانه‌ای را به پایان می‌برد که شامل فیلم‌های «قانون علاقه» سال ۱۹۸۷ و «آموزش بد» سال ۲۰۰۴ می‌شود.

 

کمتر از یک هفته دیگر اکران عمومی فیلم آلمادوار آغاز خواهد شد. سه سال از آخرین ساخته آلمادوار یعنی جولیتا گذشته است.

 

آلمادوار در حالی که پیش از نمایش فیلم روی فرش قرمز ایستاده بود، درباره ساختن این فیلم گفت: «برایم بسیار آسایش‌بخش بود، اما بازی کردن با زندگی خود و تبدیل کردن آن به یک داستان کاری بسیار خطرناک است».

 

فیلم «رنج و افتخار» روی مراحل مختلف زندگی یک فیلمساز (یعنی خود آلمادوار)، رابطه او با مادرش، روابط عاطفی او و ضربات روحی ندانستن اینکه آیا می‌تواند باز هم فیلم بسازد یا خیر تمرکز می‌کند.

 

کروز که در سال ۲۰۰۶ به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم درام سال ۲۰۰۶ «ولور» ساخته آلمادوار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، گفت: «تمام بازیگران زنی که در هالیوود می‌بینم از من می‌پرسند که کار کردن با پدرو چطور است و چه کار باید بکنند تا بتوانند در فیلم‌های او بازی کنند و من هم همیشه این را بهشان می‌گویم که باید اسپانیایی یاد بگیرند».

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر