تریلر کاراگاه دی ساخته تسوی هارک در ونیز


هنگامی که کوئنتین تارانتینو به عنوان ریاست هیئت داوران قدیمی‎ترین فستیوال جهان معرفی شد اغلب مخاطبین ونیز امید داشتند فیلم‎های مختلفی را دراین رقابت‎ مشاهده کنند. تارانتینو پس از معرفی 23 فیلمی که در این جشنواره در بخش اصلی حضور داشتند از ریاست ونیز مارکو مولر به خاطر اینکه از تمامی ژانرها در ونیز فیلم حضور دارد تشکر کرد. حضور این عوامل سبب شده است که پس از مدت‎ها اکشن، وسترن و فیلم جنایی در کنار درام‎، کمدی و رومنس‎های دیگر به نمایش درآیند.

 

کاراگاه دی و راز شعله ارواح Detective Dee and the Mystery of the Phantom Flame


تریلر اکشن خوش ساخت تسوی هارک با نام کاراگاه دی و راز شعله ارواح Detective Dee and the Mystery of the Phantom Flame محصول هنگ کنگ و چین شب گذشته بر پرده نقره‎ای ونیز اکران شد.

کاراگاه دی یک مأمور تبعیدی است که پس از وقوع قتل‎های سریالی برای حل این ماجرا باز می‎گردد. او باید سعی کند در آغاز امپراطوری وو زتیان این قائله را ختم به خیر کند و با حوادث مختلفی رودررو می‎شود. در این فیلم اندی لاو در نقش کاراگاه دی، ژان میشل کاسانووا و کارینا لا ایفای نقش کرده‎اند. هارک سال 2000 به عنوان یکی از امیدهای آینده در همین فستیوال معرفی شد و حال باید منتظر ماند و دید تا پس از گذر یک دهه آیا او می‎تواند جایزه اصلی این فستیوال را از آن خود کند.

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر