زندگینامه هیلاری کلینتون از قاب تصویر با بازی دایان لین

 

 

 

دایان لین در نقش هیلاری کلینتون

مینی سریال چهار ساعته با نام هیلاری Hillary به کارگردانی کورتنی هانت که در واقع سریالی شرح حال گونه است که به روایت زندگی و کار هیلاری کلینتون به عنوان اولین زنی که در امریکا در مقام وزیر امور خارجه قرار گرفت، می‌پردازد.


در این فیلم دوره های مختلفی از زندگی هیلاری کلینتون به عنوان همسر، مادر، سیاستمدار و عضو کابینه (از سال 1998 تا به امروز ) ،حضور او در مجلس سنای آمریکا به عنوان سناتور، نحوه ورود او به کاخ سفید، و ریاست وزارت خانه ای که به او سپرده شده بود، پرداخته می‌شود.
فیلم از حضور هیلاری کلینتون به عنوان همسر بیل کلینتون طی دو دوره ریاست جمهوری او شروع می‌شود و چگونگی سناتوری او در مجلس، شرکت در انتخابات و ریاست وزارت امور خارجه را نشان می‌دهد.
دایان لین نقش هیلاری کلینتون را ایفا خواهد کرد اما برای نقش بیل کلینتون هنوز گزینه ای مطرح نشده است.
این سریال برای شبکه NBC تولید می‌شود و رئیس این شبکه اعلام کرد که این فیلم قبل از کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات سال 2016 پخش خواهد شد.

مینی سریال چهار ساعته با نام هیلاری Hillary به کارگردانی کورتنی هانت که در واقع سریالی شرح حال گونه است که به روایت زندگی و کار هیلاری کلینتون به عنوان اولین زنی که در امریکا در مقام وزیر امور خارجه قرار گرفت، میپردازد.

در این فیلم دوره های مختلفی از زندگی هیلاری کلینتون به عنوان همسر، مادر، سیاستمدار و عضو کابینه (از سال 1998 تا به امروز ) ،حضور او در مجلس سنای آمریکا به عنوان سناتور، نحوه ورود او به کاخ سفید، و ریاست وزارت خانه ای که به او سپرده شده بود، پرداخته میشود.

فیلم از حضور هیلاری کلینتون به عنوان همسر بیل کلینتون طی دو دوره ریاست جمهوری او شروع میشود و چگونگی سناتوری او در مجلس، شرکت در انتخابات و ریاست وزارت امور خارجه را نشان میدهد.

دایان لین نقش هیلاری کلینتون را ایفا خواهد کرد اما برای نقش بیل کلینتون هنوز گزینه ای مطرح نشده است.

این سریال برای شبکه NBC تولید میشود و رئیس این شبکه اعلام کرد که این فیلم قبل از کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات سال 2016 پخش خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر