کارگردان فیلم تحسین شده لا لا لند به سراغ یک سریال موزیکال می‌رود

دیمین شزل

دیمین شزل کارگردان فیلم موزیکال تحسین شده «لا لا لند» این بار سریالی موزیکال را در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از رولینگ استون، دیمین شزل که جوانترین کارگردان برنده اسکار بهترین کارگردانی شناخته شد کارگردانی سریالی به نام «ادی» که یک موزیکال به شمار می‌رود را بر عهده گرفته است.

 

این سریال موزیکال درباره یک کلوب در فرانسه معاصر است و جک تورن فیلمنامه و نمایشنامه‌نوس انگلیسی متن آن را به نگارش درمی‌آورد. تورن همان نویسنده‌ای است که با جی.کی رولینگ در نگارش نمایشنامه «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» همکاری داشته است.

 

هنوز موسیقی‌دانی که باید روی ترانه‌ها و آهنگ‌های متن مجموعه «ادی» کار کند،‌ مشخص نشده اما گفته می‌شود گلن بَلِرد ترانه‌نویس برنده جایزه «گرمی» به عنوان مدیر اجرایی با این پروژه همکاری خواهد کرد. بلرد تاکنون با چهره‌هایی چون مایکل جکسون و کیتی پری همکاری داشته است.

 

با وجود ساخت چنین سریالی شزل بسیار پرمشغله شده است، دسامبر سال گذشته اعلام شد او قرار است فیلم «اولین انسان» را درباره زندگی نیل آرمسترانگ ـ نخستین فضانوردی که روی کره ماه قدم گذاشت ـ کارگردانی کند. او در این فیلم باز هم رایان گاسلینگ را به عنوان بازیگر اصلی خود برگزیده است. «اولین انسان» قرار است دوازدهم اکتبر ۲۰۱۸ به روی پرده برود.

 

«شزل» همچنین فیلمنامه‌ای با نام «ادعا» در دست دارد که برنامه ساخت آن را پیش از سال ۲۰۱۴ در سر داشت. هنوز مشخص نیست خود این فیلم را کارگردانی می‌کند یا نه.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر