سریال دیدنی دوست نابغه من برای فصل سوم تمدید شد

دوست نابغه من


یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه HBO برای یک فصل دیگر تمدید شد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ایندی وایر، در حالی که فردا دوشنبه (۴ ماه می) قسمت نهایی از فصل دوم سریال «دوست نابعه من» در شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن می‌رود، این شبکه دستور ساخت فصل سوم آن را هم داد.



به این ترتیب دوستداران این درام ایتالیایی می‌توانند فصل سوم آن را که با همکاری اچ‌بی‌او و شبکه رای (Rai ) ایتالیا ساخته می‌شود، تماشا کنند. این سریال با اقتباس از مجموعه رمان‌های ناپلی النا فرانته نویسنده ایتالیایی ساخته می‌شود. فصل سوم این مجموعه از کتاب «آنهایی که می‌روند و آنهایی که می‌مانند» که سومین کتاب از این مجموعه کتاب است، شکل می‌گیرد.


اچ‌بی او با صدور بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد و افزود: علاقه تماشاگران به دنبال کردن داستان زندگی النا و لیلا ما را بر آن داشته تا این تیم را بار دیگر به رهبری ساوریو کستانزو گرد آوریم. جزییات دیگری درباره فصل سوم این سریال از جمله زمان اکران آن، داده نشده است.



این سریال توسط ساوریو کستانزو ساخته شده و مارگریتا ماتزوکو و گایا جیراچه بازیگران این مجموعه هستند. داستان و فیلم‌نامه سریال را النا فرانته با همکاری فرانچسکو پیکولو، لارا پائولوچی و ساوریو کستانزو نوشته است. پائولو سورنتینو و جنیفر شور تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.


داستان این سریال از آشنایی ۲ دختر در سال ۱۹۵۰ در مدرسه شروع می‌شود و داستان زندگی آنها را دنبال می‌کند. «دوست نابغه من» که نخستین بار سال ۲۰۱۸ روی آنتن رفت با اقبال منتقدان و تماشاگران روبه رو شده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر