مهلت ارسال چکیده مقالات به دومین همایش ملی نقد ادبی ایران تمدید شد


مهلت ارسال چکیده مقالات دومین همایش ملی نقد ادبی ایران با موضوع «نشانه‎شناسی ادبیات» تمدید شد. 

به گزارش آکادمی هنر، مهلت ارسال چکیده به همایش نشانه‎شناسی ادبیات که تا سی‎ام آذرماه به پایان رسیده بود به دلیل حجم بالای درخواست‎ها تمدید شد. مجید رحیمی جعفری دبیر اجرایی این همایش به خبرنگار آکادمی هنر گفت: «طی یک ماهی که فراخوان دومین همایش ملی نقد ادبی ایران با رویکرد نشانه‎شناسی ادبیات منتشر شده است 117 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است. از این تعداد 65 چکیده مقاله برای اعضای هیئت علمی و دیگر چکیده‎ها برای سایر پژوهشگران می‎باشد.»

رحیمی جعفری در مورد تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات افزود: «از ابتدا در نظر داشتیم پس از تاریخی که اعلام کردیم دیگر هیچ چکیده مقاله‎ای را قبول نکنیم اما نزدیک به 70 درصد چکیده‎ها طی هفته آخر مهلت رسیده است و درخواست‎های زیادی به دبیرخانه برای تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات از سوی اساتید و دانشجویان داشته‎ایم. پس از رایزنی‎هایی که با دکترحمیدرضا شعیری دبیر علمی همایش داشتیم قرار بر این شد به دلیل احترام به این پژوهشگران محترم که برای یک رویداد علمی چنین شوق حضوری را نشان داده‎اند مهلت را تمدید کنیم.»

به این ترتیب مهلت ارسال چکیده مقالات به دومین همایش ملی نقد ادبی ایران تا 17 دی‎ماه تمدید شد. دومین همایش ملی نقد ادبی ایران توسط انجمن علمی نقد ادبی ایران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه فردوسی مشهد، فرهنگستان‌ زبان و ادب فارسی، شورای گسترش زبان فارسی، انجمن ایرانی زبان و ادبیات فرانسه، انجمن زبان‌شناسی ایران، دایرت‌المعارف بزرگ اسلامی، حلقه‎ی نشانه‌شناسی تهران، معاونت پژوهشی خانه‎ی هنرمندان، مرکز فرهنگی شهر کتاب 10 دی‎ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر