بنیاد اکبر رادی در تدارک برگزاری کارگاه‌های آموزشی

 

عضو هیات مدیره بنیاد اکبر رادی از برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور هنرمندانی هم‌چون محمد یعقوبی ،‌محمد امیریاراحمدی‌، نغمه ثمینی‌، عطاء الله کوپال،‌ فریندخت زاهدی‌ و بهزاد صدیقی خبر داد.

بهزاد صدیقی به خبرنگار ایسنا، گفت: قرار است این کارگاه‌ها با همکاری تماشاخانه پارین سال 92 برگزار شود و در حال حاضر شش عنوان کارگاه مختلف تعریف کرده‌ایم.


 

به گفته او قرار است «کارگاه دیالوگ نویسی» زیر نظر محمد یعقوبی‌، «شخصیت» زیر نظر بهزاد صدیقی،‌ «موقعیت» با حضور محمد امیریاراحمدی،‌«ایده و آغاز» زیر نظر نغمه ثمینی،‌«پایان» با حضور عطاء الله کوپال و «کارگاه بحران» با حضور فریندخت زاهدی برپا شود.

صدیقی ادامه داد: هر یک از این کارگاه‌ها به مدت سه ساعت برپا می‌شود و شهریه‌ی هر کدام 120 هزار تومان است.

او یادآور شد: از آنجا که بنیاد رادی یک موسسه خصوصی است ناگزیریم این مقدار شهریه را تعریف کنیم.

بهزاد صدیقی درباره دیگر برنامه‌های بنیاد رادی توضیح داد: در هیات مدیره بنیاد پیشنهاد شده همچون سال‌های قبل که مسابقه مقالات رادی شناسی برپا می‌شد،‌ سال 92 هم سومین دوره این مسابقه برگزار شود که فراخوانش تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

او همچنین از برپایی مسابقه نمایشنامه نویسی رادی ویژه آثار تالیفی چاپ نشده خبرداد و گفت: قرار است این مسابقه با همکاری مراکز فرهنگی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی برپا شود و از آنجا که این مسابقه با مسابقه مقاله شناسی اکبر رادی تلفیق می‌شود‌، عنوان آن همایش ملی بنیاد رادی خواهد بود.

صدیقی اظهار امیدواری کرد این همایش پاییز سال 92 برگزار شود.

 

او گفت: برای برپایی این همایش نیازمند همکاری مراکز و ارگان‌های دولتی و غیردولتی هستیم و این حمایت شامل حمایت‌های مادی و معنوی می‌شود.

به گفته او این همایش در دو بخش سمینار(مقالات پژوهشی ادبیات نمایشی و ادبیات نمایشی اکبر رادی و نمایشنامه نویسی با موضوع نمایشنامه نویسی اکبر رادی و آزاد) برگزار خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر