اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سی امین جشنواره فیلم فجر در شیراز


بیست و چهار فیلم در یازدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز  و 12 فیلم در بخش مسابقه‎ی سینمای ایران  در 6 روز اول این جشنواره نمایش داده شد.

به گزارش آکادمی هنر، یازدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 بهمن در  2 سینمای سعدی و ایران و مجموعه فرهنگی هنری حافظ  برگزار می گردد.

جشنواره فیلم فجر شیراز امسال با رویکردی نو و تیم داوری متخصص  در شیراز برگزار گردید. " بهروز مرامی" مدیر اجرایی جشنواره در گفت‎وگو با خبرنگاران با ذکر این جمله که "ما به داوران خود اعتماد داریم" به معرفی گروه داوری خود  به سرپرستی عباس بیاتی می‎پردازد. این گروه داوری متشکل از 4 نفر هستند که عبارتند از : 1- غلامرضا حافظی (مدرس انجمن سینمای جوان - کارگردانی و تدوین) 2- سعید ذوالنوریان ( عضو هیئت علمی دانشگاه - فیلمساز و مدرس فیلمنامه نویسی 4- مهگان فرهنگ (کارشناس ارشد گرافیک - مدرس عکاسی و سواد بصری )) 3 - ساسان دسی ( فیلمساز و منتقد)

کمیته‎ی داوری امسال  نگاه بسیار تخصصی به فیلم ها دارد  این جشنواره با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان روبه‎رو شد و مخاطبان متقاضی حضور کلیه ی فیلم ها در جشنواره شیراز می‎باشند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما