اختصاصی

Fashion Art

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (1 رای)
مُد سازگار با محیط زیست در طراحی‌های ساس براون
 ساس براون کار طراحی مدل خود را با ایجاد مجموعه‌ای برای تولیدکنندگان بزرگ و برخی تولیدهای کوچک لباس‌های زنان در آمریکای لاتین شروع کرده است. امروز او در eco مامور ترویج مدِ سازگار با محیط زیست است. براون ویترین کار برخی از طراحان با استعداد است. شما برخی از نمونه‌های قابل توجه مد سازگار با محیط زیست را در میان مصاحبه خوهید دید. ادامه مطلب: مُد سازگار با محیط زیست در طراحی‌های ساس براون اضافه کر
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 3.88 (4 رای)
8 اجرای نمایش مُد متفاوت؛ وقتی صحنه runway جای خود را به ساختمان و آتش می‌دهد
به نظر می‌رسد آن چه در مورد آسان بودن کار مُدل‌ها جا افتاده درست نیست. آن‌ها نیز همچون بازیگران سینما گاهی اوقات باید سخت‌ترین کارها را انجام دهند، چیزهایی که دیگر به موارد بارها تکرار شده رژیم، آرایش و تغییرات روی موهایشان نیست و باید روی آسمان خراشی در حالی که آویزان هستند یا میان حلقه آتش کت واک کنند.   پرفورمنس‌ها (یا اجراهای مشارکتی) مختلفی از نشان "شانل" بارها اجرا شده و نشان‌های "دیور
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (5 رای)
تحلیل وضعیت گفتمان چندجسمی در اجرای پاییز زمستان 2017-2018 توم براون
  جسم به مثابه حایلی گفتمانی قادر است مرز بین دنیای برون و‌ درون نشانه یعنی مرز دال‌ها و تجلی حضور خود را بردارد و فیلتری برای فرآیند معناسازی در گفتمان باشد. حال جسم‌ها در فضای حایلی قادر به گفت‌وگو با یکدیگر هستند. جسم آن ابژه دارای هویت است که از اعماق فرهنگ‌ها، تاریخ، بافت‌ها و خاطره فردی/جمعی دست به معناسازی می‌زند. قرارگیری اجسام کنار یکدیگر وضعیت‌های گفتمانی مختلفی در سطوح تجلی به وجود م
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 4.88 (4 رای)
نقش مدل‌ها در تغییر روند هنر مُد؛ بررسی موردی بلا حدید
شاید روزگاری که مدل‌های سیاهپوست توانستند برای اغلب برندهای معتبر روی صحنه بروند کسی فکرش را نمی‌کرد، روز به روز مدل‌ها بتوانند در صنعت مُد تغییر نگرش ایجاد کنند. با نگاهی گذرا نه به کل صنعت مُد از دهة 1930 به این سو بلکه تنها به جلد نشریاتی چون ووگ و بازار هارپر متوجه می‌شویم آن موهای سشوار کشیده چگونه جای خود را به موهای صاف شده‌ای دادند که کمترین جلب توجه را ایجاد کردند. ادامه مطلب: نقش مدل‌
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (1 رای)
اصل مُد: امر نو
  تازه‌اش کن! «ازرا پاوند»   تصوری نو. نگاهی نو. جنسیتی نو. یک جفت لباس‌ زیر نو. «اندی وارهول»   مُد کلی نیست. پدیده‌ای نیست که همه‌جا و در همه‌ی زمان‌ها وجود داشته باشد. ریشه‌های آن نه در انسان‌اند نه در طبیعت نه در مکانیسم‌های گروهی در کل. از زمانی که مُد نخستین بار در یک جامعه‌ی واحد ظهور کرد، موجب شده است که تعداد همواره فزاینده‌ای از جوامع و نواحی اجتماعی دیگر نیز به درون منطق آن
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 4.83 (3 رای)
وقتی دنیای فشن مفهوم مصرف را هم تغییر می‌دهد / نگاهی به طرح ایلی صعب بر اِویان
  فشن آرت تنها محدود به لباس و اکسسوری نمی‌شود. کالایی به رغم خواست هنرمند کاربری اش تغییر می کند تا تفاوت‌ها رقم بخورد. وقتی فراواقع‌‎گرایان دست به طراحی برای نظام بورژوار زدند و دکوراسیون منزل و وسایل روزمره‌ای را که هر روز به شکل ساده‌ای می‌دیدیم، به اثر هنری تبدیل کردند کلید تفاوت چه در معنا و چه در کاربرد تغییر کرد. ادامه مطلب: وقتی دنیای فشن مفهوم مصرف را هم تغییر می‌دهد / نگاهی به طرح ا

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما