اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تری گیلیام بالاخره «مردی که دن‌کیشوت را به قتل رساند» را کلید زد

 «تری گیلیام» که از ۱۷ سال پیش قصد ساخت فیلم سینمایی «مردی که دن‌کیشوت را به قتل رساند» را داشت، سرانجام این پروژه سینمایی را کلید می‌زند.

 
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، «تری گیلیام» که در سال ۱۹۹۹ به دلیل وجود پاره‌ای از مشکلات در پروسه ساخت فیلم سینمایی «مردی که دن‌کیشوت را به قتل رساند»، این پروژه سینمایی را تعطیل کرده بود، سرانجام بار دیگر مراحل پیش تولید این فیلم را آغاز کرد.

 

این فیلم سینمایی بر اساس اثر مشهور «میگل سروانتس ساآودرا»، نویسنده اسپانیایی، ساخته می‌شود و به جای «جانی دپ» و «ژان روشه‌فورت»، «جک اوکانل» و «جان هرت» به جای شخصیت‌های اصلی این فیلم بازی کنند.

 

فیلمبرداری پروژه سینمایی «مردی که دن کیشوت را به قتل رساند» با بودجه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیون یورو، از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما