اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازی تاج و تخت امسال تمام خواهد شد!

 

 

 

هواداران مجموعه کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» مدت‌هاست که چشم انتظار به پایان رسیدن یکی از موفق‌ترین آثار ادبیات فانتزی هستند، تا ببینید چه سرنوشتی در انتظار شخصیت‌های محبوب این مجموعه است.


مخاطبانی که کتاب‌های پیشین این مجموعه را خوانده‌اند، الان بیشتر از ۵ سال است که منتظر هستند جرج آر آر مارتین، کتاب «بادهای زمستان» را چاپ کند. اما، آقای مارتین که در سال‌های گذشته چند بار وعده داده بود قسمت پایانی مجموعه‌ را به زودی به پایان خواهد رساند، مرتب موعد مقرر را عقب انداخته است.


اکنون، به نظر می‌رسد که شاید انتظار صبورانه دوست‌داران کتاب‌ها و مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» که از رمان‌ها برگرفته شده، بالاخره به پایان خواهد رسید.


شب گذشته، وقتی جرج آر آر مارتین در وبلاگ شخصی خود به سوال یکی از دوست‌داران مجموعه پاسخ می‌داد، اعلام کرد که آخرین کتاب مجموعه «ترانه یخ و آتش» که «بادهای زمستانی» نام خواهد داشت، به احتمال زیاد تا پایان سال میلادی جاری چاپ می‌شود.


آقای مارتین در وبلاگ خود نوشت: "کار هنوز به پایان نرسیده اما جلو رفته است." او افزود: "البته نه به اندازه‌ای که امیدوار بودم. سال گذشته فکر می‌کردم که تا این وقت سال کار تمام شده باشد. فکر ‌کنم امسال منتشر شود. (اما، خب، پارسال هم همین فکر را می‌کردم.)"


ماه گذشته جرج آر آر مارتین درباره اتفاق‌هایی که قرار است در «بادهای زمستانی» رخ دهد، توضیحاتی داد: "در حال حاضر مشغول نوشتن فصل‌های تیره‌ای هستم. عنوان کتاب بادهای زمستانی است و بیست سال است که دارم می‌گویم زمستان در راه است."


"زمستان وقت مرگ خیلی چیزهاست. سرما، یخ و تاریکی جهان را در بر می‌گیرد. پس، این کتاب برخلاف انتظار خیلی‌ها مفرح و حال‌خوب‌کن نخواهد بود. اتفاق‌های تاریکی در انتظار شخصیت‌ها است."

 


"در ساختار کلاسیک داستان‌ها، معمولا همه‌چیز اول بد می‌شود، و بعد از آن خوب. اما اینجا برای خیلی از شخصیت‌های داستان تیره و تاریک خواهد شد."

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما