اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ هم مجازی شد

جشنواره ساندنس ۲۰۲۲

 

با توجه به شیوع سویه اومیکرون جشنواره فیلم ساندنس که تاکنون بر برگزاری فیزیکی با رعایت کامل پروتکل‌ها تاکید داشت، اعلام کرد به صورت مجازی برگزار می‌شود.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ساندنس اعلام کرد این دوره جشنواره را به صورت فیزیکی برگزار نمی‌کند.



انستیتو ساندنس اعلام کرد شیوع سویه جدید کرونا موجب شد تا این جشنواره از تصمیم قبلی خود عدول کند زیرا سرعت شیوع این سویه بسیار بالاست. این جشنواره قرار بود امسال از ۲۰ تا ۳۰ ژانویه برگزار شود.



جشنواره ساندنس از معدود رویدادهای سینمایی ماه ژانویه بود که تا کنون تلاش داشت به صوت فیزیکی اما با رعایت جدی پروتکل‌ها به صورت فیزیکی به کار خود ادامه دهد.



این جشنواره سال پیش نیز به صورت مجازی برگزار شده بود.



پیش از این جشنواره پالم اسپرینگز، مراسم اهدای جوایز گاورنر اسکار و جوایز انجمن منتقدان نیز اعلام کرده بودند به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شوند.



در همین حال مراسم اهدای جوایز گرمی نیز که قرار بود ۳۱ ژانویه برگزار شود به تعویق افتاده است. این رویداد موسیقی سال پیش نیز به جای ژانویه در مارس برگزار شد و بخشی از آن به صورت مجازی بود. هنوز تاریخ جدید برای گرمی اعلام نشده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: Payam Omrani

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما