اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

موفقیت چشم گیر عکاسان ایرانی درجشنواره بین¬المللی عکاسی KNOKKE بلژیک

 

از میان آثار ارسالی آژانس عکس ایران وابسته به انجمن سینمای جوانان ایران به سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی عکاسی KNOKKE  بلژیک 2011 آثار هشت نفر از عکاسان آژانس به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت.

 
 

 

به گزارش آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس آمار بدست آمده از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی عکس بلژیک 2011، جمعا 81  عکاس از 8 کشور به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته‌اند.

 

بر پایه این خبر، براساس آمار دریافتی از دبیرخانه این جشنواره، بلژیک با 34 عکاس –  جمهوری اسلامی ایران با 22 عکاس – آلمان با یک عکاس – لیتوانی با یک عکاس – هلند با دو عکاس – لهستان با یک عکاس – روسیه با 7 عکاس و ویتنام با 13 عکاس رقیبان یکدیگر در بخش مسابقه این جشنواره جهانی هستند.

 

عکاسانی که از سوی آژانس عکس ایران وابسته به انجمن سینمای جوانان ایران آثارشان به بخش مسابقه راه یافته است عبارتند از : آزیتا بیات – علیرضا حسن زاده –  محمد صادق حسینی – عبدالله حیدری – سروش جوادیان – محمد خواجوی – قاسم شیشه گری –  حنیف شعاعی.

 

گفتنی است: این جشنواره در دو گروه سنی16 تا 25 سال و25 سال به بالا برگزار می­گردد. موضوع جشنواره: طبیعت – مردم – معماری – ورزش و تجربه‌های دیجیتالی می­باشد.

 

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران عنوان کرد: جوایز: نفر اول: تندیس لنز طلایی به همراه 2000 یورو، نفر دوم: تندیس لنز نقره ای به همراه 1250 یوروو نفر سوم: تندیس لنز برنزی به همراه 650 یورو و سه جایزه 350 یورویی و در بخش جوان (16 تا 25 سال) جایزه ویژه به نفر برتر 650 یورو خواهد بود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما