اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

موزه متروپولیتن پولی می‌شود!

 

 

از این به بعد، علاقمندان به بازدید از موزه متروپولیتن نیویورک در صورتی که ساکن ایالت نیویورک نباشند باید ۲۵ دلار ورودی بپردازند. تاکنون بازدیدکنندگان مجبور به پرداخت ورودی نبودند اما پیش از ورود به آنها توصیه می شد که برای بازدید از موزه مبلغی اهدا کنند.


سیاست جدید موزه متروپولیتن نیویورک که آثار ارزشمندی از سراسر جهان به ویژه ایران باستان و دوران پس از اسلام در آن قرار دارد، ماه ژانویه سال جاری میلادی اعلام شد و از روز پنجشنبه به اجرا در آمد.

 

ورودی کودکان زیر ۱۲ سال همچنان مجانی است و دانش آموزان و دانشجویان ایالت های نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت هر مقدار که مایلند می توانند برای بازدید از موزه به آن اهدا کنند.

 

دانشجویان و دانش آموزان خارج از سه ایالت یاد شده ۱۲ دلار و افراد مسن ۱۷ دلار باید بپردازند.

 

موزه متروپولیتن نیویورک در سال ۱۸۷۰ میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، مردم سراسر جهان می توانستند در سفر به آمریکا تقریبا مجانی از آن بازدید کنند.

 

در سال های اخیر، تعداد بازدیدکنندگانی که رقم پیشنهاد شده ۲۵ دلار جهت بازدید از موزه را می پرداختند، کاهش زیادی یافته بود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما