اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جليل رسولي كتابي نفيس از 40 اثر قرآني خود منتشر مي‌كند


 

«محمدجليل رسولي» هنرمند خوشنويس در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين خبر گفت: در اين كتاب 40 اثر خوشنويسي به خط نستعليق و شكسته نستعليق با مضامين قرآني را چاپ خواهم كرد كه اين 40 اثر قرآني به شيوه‌اي نو ارائه شده است.


رسولي گفت: اين كتاب هم‌اكنون در مرحله ليتوگرافي است و احتمالاً تا سه ماه آينده روانه بازار خواهد شد.
اين هنرمند خوشنويس، پنجمين كتاب آثارش را همچون ديگر كتاب‌هايش نفيس عنوان كرد وگفت: اين كتاب در قطع رحلي در 120 صفحه گلاسه رنگي و به شكلي كاملاً نفيس ارائه خواهد شد.


رسولي انتشار اين كتاب را همچون ديگر كتاب‌هايش خود بر عهده دارد.
جليل رسولي همچنين از برپايي نمايشگاهي از آثار تازه خود در سال جاري خبر داد وگفت: 40 اثر تازه قرآني خودم را كه حدود 4 سال روي آن‌ها كار كرده‌ام، همزمان با انتشار كتاب در نمايشگاهي به نمايش خواهم گذاشت.


محمدجليل رسولي متولد 1326 همدان است، او بيش از 40 سال است كه خوشنويسي مي‌كند و تا كنون حدود 32 نمايشگاه انفرادي در تهران و در ديگر كشورها از جمله انگلستان ، آلمان ، ايتاليا ، چين و ژاپن و …داشته است.


او از شاگردان سيدحسن اميرخاني است و تاكنون كتاب‌هاي « جان جانان »، « چهار فصل » و « يادگار عشق» شامل مجموعه آثارش را منتشر كرده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما