اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه نقاشی های مهدی احمدی در گالری هور

نقاشی های مهدی احمدی گالری هور

نقاشی‌های مهدی احمدی نقاش و بازیگر سینما از آخرین جمعه دی ماه در گالری هور  به نمایش درخواهد آمد.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، آخرین جمعه دی ماه که یکی از شلوغ ترین روزهای هنر تجسمی به دلیل برگزاری حراج تهران و نمایشگاه‌های دیگر به شمار می‌رود، گالری هور جمعه 27 دی ماه میزبان نقاشی‌های مهدی احمدی است. او نقاشی کردن را از سال 1374 آغاز کرد و نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار کرده و در همین سال جاری در 4 نمایشگاه گروهی شرکت داشته است.



این بازیگر نقاش در استیتمنت این نمایشگاه نوشته است: «من دلتنگ از روزهای غمناک و چشم انداز فردای اندوه بار، هر زمان قلمویم را به دست گرفتم، یکباره کشمکش‌های زندگی و فاجعه‌هایش برایم بی زیان و بی اهمیت شدند.


شاید برای همین است که عمیقاً باور دارم که چیز مهم‌تری هست به جز همین زندگی ای که می‌شناسیم. و من به دنبال بازیافتن و شناساندن واقعیتی که نزدیکمان هست نیستم، من به دنبال نقش آن حسیام که به دور از آن زندگی می‌کنیم؛ چیزی که می‌توانیم نشناخته بمیریم اما من این آخری را نمی‌خواهم.»



گالری هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ واقع شده و از ساعت 16 تا 20 (به جز شنبه‌ها) همه روزه پذیرای علاقه‌مندان است. نمایشگاه تا سه شنبه 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما