اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت دنیرو تاوان فحاشی به ترامپ را داد

داستانی از برانکس

یک طرفدار دونالد ترامپ با قرار دادن پرچمی با این نوشته که «آمریکا را بزرگ نگه دار» نمایش موزیکال «داستانی از برانکس» رابرت دنیرو را برهم زد.



به گزار ش بخش تئاتر آکادمی هنر، درگیری لفظی میان رابرت دنیرو بازیگر بزرگ سینما و دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در اوایل ماه اخیر میلادی با ناسزای رابرت دنیروبه ترامپ در مراسم اهدای جوایز تونی شدت بیشتری گرفت به گونه ای که ترامپ نیز در واکنش به سخنان بازیگر «راننده تاکسی»، او را شخصی با ضریب هوشی بسیار پایین خطاب کرد.



حالا پس از گذشت چند روز از این اتفاقات، در اجرای نمایش «داستانی از برانکس» به کارگردانی رابرت دنیرو و جری زکس برنده چهار جایزه تونی، یکی از طرفداران ترامپ با قرار دادن پرچمی جلوی صحنه نمایش که روی آن نوشته بود «آمریکا را بزرگ نگه دار» و «ترامپ ۲۰۲۰» موجب برهم خوردن نمایش در لحظات پایانی آن شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما