اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سارا پولی یک مینی‌سریال برای شبکه نتفلیکس می‌سازد

 

 سارا پولی

 

سارا پولی بازیگر و کارگردان کانادایی به همراه مری هارون (روانی آمریکایی) قرارداد ساخت یک مینی سریال برای شبکه‌ی نتفلیکس آمریکا را امضا کردند.


به گزارش بخش نمایشی آکادمی هنر و به نقل از گاردین، سارا پولی کارگردان «دور از او» و مری هارون کارگردان «روانی آمریکایی» به زودی ساخت یک مینی سریال برای شبکه نتفلیکس آمریکا را آغاز خواهند کرد. 

 

این مینی سریال اقتباسی است از رمان نویسنده کانادایی؛ مارگارت آتوود در مورد زندگانی یک مهاجر ایرلندی در کانادا به نام آلیاس گریس که به دلیل قتلی که مرتکب نشده زندانی می‌شود اما پس از سی سال بی‌گناهی‌اش ثابت و بدین ترتیب تبرئه می‌گردد. حوادث فیلم در اواسط قرن نوزدهم میلادی و در کانادا می گذرد.

 

آخرین ساخته‌ی سینمایی سارا پولی مستندی به نام «داستان‌هایی که ما می‌گوئیم» بود که سه سال پیش اکران شد. پولی از آن تاریخ به بعد فعالیت سینمایی دیگری نداشته است. مری هارون دیگر کارگردان این پروژه نیز وضعیتی همچون پولی دارد. 

 

این مینی سریال سال 2017 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما