اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هیلاری کلینتون در کمپانی تلویزیونی اسپیلبرگ، تهیه کننده می‌شود

هیلاری کلینتون ساعت زن: نبرد بزرگ برای بردن حق رای



هیلاری کلینتون با همکاری استیون اسپیلبرگ درامی درباره رای دادن زنان را به تلویزیون می‌آورد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، امبلین تی‌وی حقوق نمایش کتاب الین وایس با نام «ساعت زن: نبرد بزرگ برای بردن حق رای» را با همکاری وزیر امور خارجه و هیلاری کلینتون در مقام تهیه کننده به دست آورد. طبق اعلام این کمپانی کلینتون تهیه کننده اجرایی یک درام تلویزیونی شده است.



این درام نخستین کار کلینتون در مقام یک تهیه کننده اجرایی است. این کتاب ماه مارس منتشر شد و درباره فعالانی است که چندین دهه تلاش کردند تا حق رای زنان را به دست آورند.

در عین حال در این کتاب به گرامیداشت آنهایی ‌پرداخته می‌شود که تاریخ را عوض کردند و بنیاد آنچه دهه‌ها بعد به جنبش حقوق مدنی بدل شد گذاشتند.  

هنوز معلوم نیست که این کتاب به یک فیلم تلویزیونی بدل می‌شود یا یک سریال. نویسنده‌ای نیز برای فیلمنامه این اثر تعیین نشده است.

کلینتون از این کتاب به عنوان اثری یاد کرد که الهام‌بخش هر فردی از پیر و جوان، زن و مرد در این دورانی می‌شود که دنیا با مسایل اقتصادی، نژادی و سیاسی روبه رو است.

به تازگی اعلام شد کلینتون به عنوان ستاره مهمان در فصل پنجم سریال «خانم رییس جمهور» در نقش خودش جلوی دوربین می‌رود.

این در حالی است که چندی پیش اعلام شد باراک و میشل اوباما نیز یک قرارداد چند ساله با نتفلیکس برای تولید فیلم و سریال منعقد کرده‌اند و کمپانی تهیه کنندگی خود را دایر می‌کنند.

بیل کلینتون نیز به تازگی یک رمان مشترک با همکاری جیمز پترسون منتشر کرد که شبکه شوتایم امتیاز نمایش آن را به دست آورد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما