اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سریال فرندز برای دومین سال پیاپی رکورد تماشا در شبکه های svod را در انگلستان به نام خود ثبت کرد.

سریال فرندز

 

تقریبا نیمی از خانواده‌های انگلیسی در شبکه های svod ثبت نام کرده اند و از میان تعداد دفعات نمایش یک سریال فرندز باز هم در صدر ایستاد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، با توجه به تولید محتوای باکیفیت و پرتعداد شبکه‌های اکستریمی چون نتفلیکس و آمازون اما بینندگان انگلیسی سریالی را انتخاب کرده اند که 15 سال از پایان آن نیز می‌گذرد.

 

بر طبق گزارش های رسیده تنظیم شده از آفکام رگولاتور که به بررسی پرداختی‌های svod پرداخته است بیشترین پخش اکستریم برای دومین سال پیاپی به سریال فرندز اختصاص دارد که در سال 1994 آغاز و در سال 2004 به پایان رسید. این سریال از اوایل 2018 به نتفلیکس برای پخش اضافه شد و پس از قراردادی دوساله به زودی به HBO Max اعزیمت خواهد کرد.

 

در جایگاه دوم بیشترین بازدید برنامه پرمخاطب جرمی کلارکسون با نام «تور بزرگ» قرار دارد که از شبکه آمازون پخش می‌شود. برنامه ای که کلارکسون جایگزین تخته گاز در شبکه بی بی سی پس از مشکلاتو اخراجش از شبکه ساخت.

 

گزارش آفکام مدیا نیشن به خوبی نشان داد چگونه این شبکه های استریم در انگلستان فراگیر شده و مردم از شبکه های سنتی به سمت آمازون، اسکای نو تی وی، نتفلیکس و دیزنی لایف کوچ کرده اند. این آمار از 11.2 میلیون اکانت (39 درصد) در سال 2018 در حال حاضر به 13.3 میلیون اکانت (47 درصد) رسیده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما