اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پژوهشکده هنر کارگاه‌های آموزشی پدیدارشناسی هنر را برگزار می‌کند

پژوهشکدة هنر با همکاری مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی و به مناسبت هم‌اندیشی «پدیدارشناسی میراث فرهنگی» کارگاه‌های آموزشی با موضوع پدیدارشناسی هنر را در دو نشست در 20 و 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.
به گزارش آکادمی هنر، این پژوهشکده با همکاری مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی و به مناسبت هم‌اندیشی «پدیدارشناسی میراث فرهنگی» در نظر دارد کارگاه‌های آموزشی «چیستی پدیدارشناسی» و «آشنایی با تحلیل پدیدارشناسانة آثار فرهنگی» را در روزهای 20 و 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل پژوهشکده هنر برگزار نماید.
کارگاه آموزشی «چیستی پدیدارشناسی» با حضور دکتر شمس‌الملوک مصطفوی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 15 الی 18 و کارگاه آموزشی «آشنایی با تحلیل پدیدارشناسانة آثار فرهنگی» با حضور دکتر امیر نصری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 15 الی 18 در محل پژوهشکدة هنر به آدرس: خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره)، نبش کوچة شهید حسن سخنور، شمارة 29 برگزار خواهد شد.
دانشجویان و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام حداکثر تا روز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 9 الی 15 می‌توانند با این پژوهشکده به شماره‌های 2-66956190 تماس حاصل نمایند.
درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما