اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سه كارگاه آموزشی توسط هنرمندان اسلوونی و ایتالیایی برگزار می‌شود

 

جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از برپایی سه ورکشاپ آموزشی توسط اساتید کشورهای اسلوونی و ایتالیا خبرداد.

به گزارش بخش پژوهشی آکادمی هنر، ابراهیمی دبیر بخش بین‌الملل جشنواره، برپایی سه ورکشاپ آموزشی با موضوعات "تئاتر خیابانی"، "تئاتر فیزیکال و بیان" و "صدا در تئاتر" را ازجمله برنامه‌های این بخش هم‌زمان با برگزاری جشنواره شانزدهم معرفی کرد.

وی مدت زمان برپایی هر کارگاه را 3 روز بیان کرده و افزود: به زودی ثبت نام دانشجویان و علاقه‌مندان به حضور در این ورکشاپ‌های آموزشی به زودی آغاز خواهد شد.

طبق گفته ابراهیمی کارگاه "تئاتر خیابانی" توسط ویدا سرک ونیک برن ((vida cerkvenik bern و یاشا نیول(Jasa jenull) از کشور اسلوونی و در روزهای 11 و 12 و 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ورکشاپ "تئاتر فیزیکال و بیان" توسط نیکولا پیانزولا (Nicola pianzola) از کشور ایتالیا و در روزهای 19، 20 و 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

سومین ورکشاپ بخش بین‌الملل با عنوان "صدا در تئاتر" نیز توسط والنتینا والنتینی ( valentine valentine) از ایتالیا و در روزهای 17 و 18 اردیبهشت برگزار می‌شود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی‌زاده از 14 اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما