اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

محسن چاوشی حضور در سنتوری 2 را منتفی دانست / رادان و لیلا حاتمی حضورشان جدی شد

بهرام رادان و لیلا حاتمی سنتوری 2

محسن چاوشی خواننده سرشناس موسیقی پاپ با انتشار پستی در اینستاگرام خود حضور در سنتوری 2 به کارگردانی داریوش مهرجویی را منتفی دانست.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، چند روز پیش محمدرضا شریفی نیا خبر از به جریان افتادن تولید «سنتوری 2» داد و در همین خبر اعلام شد تیم تولید به دنبال حضور بهرام رادان و محسن چاوشی در این پروژه هستند تا جذابیت‌های قسمت اول را داشته باشد، پس از گذشت چند روز و انتشار مجدد اخبار حضور محسن چاوشی او با گذاشتن پستی با تصویر زیر (سنتوری نه) رسما اعلام کرد علاقه‌ای به حضور در این پروژه نخواهد داشت.


 

محسن چاوشی سنتوری 2

 

پیش از این قرار بود سنتوری 2 با حضور حامد بهداد و لیلا حاتمی ساخته شود و بهرام رادان اعلام کرده بود برنامه‌های او به زمان‌بندی تولید فیلم نمی‌خورد که حال با وقفه‌ای که افتاد گویا رادان حاضر به همکاری با این پروژه شده است.

 

سنتوری 1 در سال 1385 در جشنواره فیلم فجر تنها دو سه اکران بیشتر نداشت و پس از آن فیلم توقیف شد. این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های حوزه قاچاق سی‌دی به شمار می‌رود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما