اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بار دیگر کریستوفر نولان و بتمن دیگر

کریستوفر نولان کارگردان سه گانه‌ی بتمن، پس از شوالیه تاریکی بر می‌خیزد The Dark Knight Rises که گفته بود قسمت تازه‌ای از این فیلم را نمی‌سازد، دوباره به دنیای مرد خفاشی بازمی‌گردد.

کریستوفر نولان

به گزارش آکادمی هنر، کمپانی برادران وارنر چند ماهی است که بحث تولید مشترک نسخه سینمایی لیگ عدالت The Justice league را با همکاری شرکت دی سی کامیکز اعلام کرده است.


 

تازه‌ترین خبر در رابطه با این پروژه، همکاری کریستوفر نولان در سمت یکی از تهیه‌کنندگان آن است و احتمال دارد، کار نگارش فیلم‌نامه آن را هم انجام دهد.

به این ترتیب، کریستین بل  که تابستان گذشته و پس از اکران عمومی شوالیه تاریکی برمی‌خیزد لباس مرد خفاشی را از تن درآورد، دوباره در لیگ عدالت ‌ آن را بر تن خواهد کرد و در نقش مرد خفاشی  batman بازی می‌کند.

هنوز کارگردانی برای  لیگ عدالت انتخاب نشده است؛ ولی احتمال زیادی وجود دارد زک اشنایدر امر ساخت آن را برعهده بگیرد. این اکشن ماجراجویانه و ابرقهرمانانه برای تابستان سال  2015 آماده نمایش می‌شود.

با وجود حضور کریستوفر نولان در قسمت دیگری از بتمن، کمپانی برادران وارنر می‌تواند بر روی موفقیت بالای مالی و انتقادی آن نیز حساب باز کند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما