اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اِما واتسن و پاریس هیلتن در فیلم جدید سوفیا کاپولا

سوفیا کاپولا با جمعی از چهره‌های سرشناس در حال و هوایی نوجوان پسند فیلم خواهد ساخت.

فیلم The Bling Ring

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، اِما واتسن زوج دنیل رادکلیف در فیلم‌های دنباله‌دار هری پاتر، پاریس هیلتن از ثروتمندان آمریکا که در هر فعالیتی دستی بر آتش دارد و لیندسی لوهان خواننده و بازیگر در فیلم جدیدی از سوفیا کاپولا که نویسندگی و کارگردانی آن را با نام دسته دزدان The Bling Ring  برعهده دارد حضور خواهند داشت.


 

داستان دسته دزدان بر اساس ماجرایی واقعی از مقاله‌ی نشریه  vanity fair است. این داستان روایتگر گروهی از دختران جوان بورلی هیلز  است که میل شدیدی به دزدی از ثروتمندان و ستارگان مشهور دارند. آن‌ها با یافتن خانه ثروتمندان از طریق اینترنت ،در زمانی مناسب که صاحبان آن در منزل نیستند به آن‌جا دستبرد می‌زنند و جواهرات و اشیای گرانبهای آن‌ها را سرقت می‌کنند؛ اما مانند رابین هوود این اشیای گران‌بها را به فقرا نمی‌دهند بلکه صرف خرید لباس، مواد مخدر و نوشیدن در بارها می‌کنند.

گفتنی است، سارقان اصلی در بین سالهای 2009-2008  از این سرقتها حدود 3میلیون دلار پول بدست آورده بودند. در این فیلم اِما واتسن، پاریس هیلتون، لیند سی لوهان، اورلاندو بلوم، میراندا کِر ایفای نقش می‌کنند. هزینه تولید دسته دزدان بیست میلیون دلار توسط کمپانی «امریکن زوتروپ» انجام شده است.

 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما