اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بن استیلر با «زندگی سِری والتر میتی» پس از پنج سال در مقام کارگردان

 

 

 

بن استیلر والتر میتی

بن استیلر این بار در مقام کارگردان، جدیدترین فیلم خود را با عنوان زندگی سِرّی والتر میتی The secret life of walter mitty را جلوی دوربین برده است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، استیلر علاوه بر کارگردانی، در مقام بازیگر نقش اول در این فیلم ایفای نقش می‌کند. استیلر 5 سال است که فیلمی نساخته است و آخرین ساختة او کمدی موفق غرش استوایی Tropic Thunder بود.


فیلمنامه این فیلم را جیمز تِربر و استیو کونراد نوشته‌اند. داستان فیلم درباره مردی است به نام والتر میتی با بازی بن استیلر است که با خیال‌پردازی های روزانه خود سعی دارد تا از زندگی که دیگر برایش ناشناخته شده، فرار کند و در جهانی پر از توهماتِ قهرمانی‌ها، عشق و اکشن غرق شود. وقتی که موقعیت شغلی او توسط همکارش مورد خطر واقع می‌شود، والتر تصمیم می‌گیرد تا سفری در دنیای واقعی را آغاز کند که در این سفر با ماجراجویی‌های خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شود که هرگز تصور آن را هم نمی‌کرد.


در این فیلم علاوه بر استیلر، شان پن، کریستین وگ، شرلی مک لین و کاترین هان و ... نیز ایفای نقش می‌کنند.


این فیلم توسط کمپانی فاکس قرن 20 تهیه شده و در تاریخ 25 دسامبر 2013 روانه سینماهای جهان خواهد شد. فیلم دیگری با همین نام در سال 1947 توسط متروگلدوین مایر به کارگردانی نورمن زد مک‌لئود ساخته شده بود که نقش والتر میتی را دنی کایه ایفا کرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما