اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جنیفر لارنس در فیلم جدید ران هاوارد؛ زلدا بازی می‌کند

 

جنیفر لارنس برای بازی در نقش زلدا فیتز جرالد همسر نوینده‌ی مشهور دوران جز آمریکا؛ اسکات فیتز جرالد قرارداد امضا کرد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین، این فیلم بایوپیک را ران هاوارد فیلمساز برنده‌ی اسکار می‌سازد. فیلمنامه‌ی فیلم را اما فراست با نگاهی به زندگانی زلدا و رابطه‌اش با اسکات فیتز جرالد می نویسد. بیشتر مورخین آمریکایی زلدا را زنی می‌دانند که بیشتر تشنه‌ی محبت بود و رفتارهای بچگانه‌ای از خود بروز می‌داد. او بعدها تحت تاثیر پیشه‌ی شوهرش سعی کرد که تا به صورتی جدی تر وارد ادبیات شود. طبق گفته‌ها فیلم ران هاوارد نیز قصد دارد که تا بر روی این جنبه از زندگانی زلدا فوکوس کند.

 

البته این تنها پروژه‌ی هالیوود در مورد زندگانی زلدا فیتزجرالد نیست. چندی پیش نیز اعلام شده بود که اسکارلت جوهانسون قرارداد بازی در فیلمی به نام «زیبا و نفرین شده» را امضا کرده است که به زندگانی همسر مشهور نویسنده‌ی آمریکایی اسکات فیتزجرالد می‌پردازد. فیلمی که گویا هنوز در مرحله‌ی پیش تولید است.

 

آخرین فیلمی که از جنیفر بلارنس اکران شده است فیلم جوی است که چهارمین نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد. او امسال البته خون بد از آدام مک کی و فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را نیز در دست تولید دارد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما