اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«جزیره‌ی سگ‌ها» پروژه‌ی جدید آقای وس اندرسون

 

 

کمپانی Fox Searchlight Pictures حق پخش جهانی فیلم «جزیره‌ی سگ‌ها» جدیدترین پروژه‌ی وس اندرسون کارگردان آمریکایی را به دست آورد. فیلم جدید اندرسون  در استودیویی در لندن ساخته می‌شود.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، این جدیدترین ساخته‌ی وس اندرسون پس از فیلم «هتل بزرگ بوداپست» است. همچنین این فیلم دومین ساخته‌ی مشخصا انیمه‌ی اندرسون پس از فیلم «آقای فاکس شگفت‌انگیز» است.

 

طبق اعلام روابط عمومی فیلم اندرسون تاکنون حضور بیل مورای، ادوارد نورتون، برایان کرانستون، یوکو اونو، جف گلدبلوم و اسکارلت جوهانسون به عنوان صداپیشگان این اثر قطعی شده است.

 

وس اندرسون از مستعدترین فیلمسازان نسل ما است. که طریقه‌ی فیلمسازی‌اش به شدت مخاطبان آثارش را به یاد کار مولفان بزرگ سینما می‌اندازد. اندرسون اکثر فیلم‌هایش را خودش بالشخصه می‌نویسد و طراح صحنه‌ی فیلم‌هایش نیز خودش است. او به واقع مشخصا از نظر ترکیبات بصری و ساختن میزانسن صاحب سبک و قابل شناسایی است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما