اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آنجلینا جولی در یک فیلم ابرقهرمانی

آنجلینا جولی در فیلم the eternals



آنجلینا جولی که به تازگی به طور مجدد به عالم بازیگری بازگشته در فیلمی از کمپانی مارول دیده خواهد شد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی قرار است برای نخستین بار با بازی در فیلم «ابدی‌ها» به مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی مارول بپیوندد. هر جزئیاتی از این فیلم یا اینکه جولی قرار است در نقش کدام شخصیت ظاهر شود پنهان نگه داشته شده است.



این داستان سال ۱۹۷۶ توسط جک کربی خلق شده و زمان آن به هزاران سال پیش بازمی‌گردد که انسان‌ها می‌توانستند افرادی با قدرت‌های کاملاً خاص خلق کنند که به آنها ابدی‌ها می‌گفتند و چهره‌های شروری به عنوان بدذات‌ها هم وجود داشتند.



این ۲ گروه در طول تاریخ با هم در حال مبارزه بودند و ابدی‌ها پیش از اینکه زمین را برای کشف ستارگان دیگر ترک کنند، در حال مبارزه با یونانی‌ها، رومی‌ها و اسکاندیناویایی‌ها بودند.



در ماه سپتامبر اعلام شد کلوئی ژائو کارگردان فیلم تحسین شده و مستقل «سوار» برای کارگردانی این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای از متیو و رایان فیرپو انتخاب شده‌است.



جولی در حال حاضر در پایان فیلمبرداری ملفیسنت 2 و فیلم come away به سر می‌برد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما