اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آثار هنرمندان ایرانی با عنوان «صبحانه در تهران» در گالری فریم‎لس + مجموعه عکس‎های آثار هنرمندان


فریم‎لس گالری Frameless Gallery بار دیگر میزبان هنر خاورمیانه و این‎بار عکاسان، طراحان و نقاشان ایرانی می‎باشد.

 عکسی از Majd Koorang Beheshti

اثری از کورنگ بهشتی

به گزارش آکادمی هنر، ژانت رادی رئیس فریم‎لس گالری که یکی از کارشناسان هنر خاورمیانه‎ای است آثار متنوعی از ایران را  به گالری خود دعوت و عنوان «صبحانه در تهران» را لحاظ کرده است. نمایش‎گردانی این پروژه از سوی رادی به آرس امیری گالری‎دار ایرانی که در لندن زندگی‎ می‎کند و دیوید گلیسن متصدی مستقل و منتقد هنری سپارده شده است.

 

هنرمندانی که در این گالری آثارشان به نمایش درآمده است عبارتند از: عکس‎هایی از آزاده اخلاقی با عنوان He Prefers Me Like This، کورنگ بهشتی با عنوان Somnambulist، عاطفه سمایی با عنوان Mirrors of Literacy و نوید عطیمی سجادی با عنوان Agamemnon و نقاشی‎هایی از رزیتا شرف جهان با عنوان Sixth Desire، تاها حیدری و طراحی های آزاده مدنی و دو ویدئو از خسرو خسروی با عنوان Watches TV و کورش صالحی به نمایش در آمده است.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه که از تاریخ 23 خرداد افتتاح شده و تا 5 تیرماه1390 در (20 Clerkenwell Green, London, EC1R 0DP) ادامه دارد. در زیر می‎توانید عکس‎هایی از آثار این هنرمندان را مشاهده نمایید.


عکسی از آزاده اخلاقی

اثری از آزاده اخلاقی


عکسی از عاطفه سمایی

اثری از عاطفه سمایی


نقاشی رزیتا شرف جهان

اثری از رزیتا شرف جهان


نقاشی طاها حیدری

اثری از طاها حیدری

 

طراحی از آزاده مدنی

اثری از آزاده مدنی


ویدئویی از خسرو خسروی

اسکرینی از ویدئوی خسرو خسروی




درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما