اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

عادل فردوسی پور و بهروز افخمی با نود و هفت باز می‌گردند

عادل فردوس پور و بهروز افخمی 

 

علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما در برنامه حالا خورشید به اجرای رضا رشیدپور خبر از بازگشت عادل فردوسی پور داد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فروغی مدیر شبکه سوم سیما که مهمان برنامه «حالا خورشید» بود از دلخوری‌های شبکه از فردوسی‌پور پرده برداشت و اعلام کرد با صحبت‌هایی که با فردوسی پور شده است این برنامه از دوشنبه بعد اربعین به کنداکتور سیما باز می‌گردد.

 

فروغی در این ارتباط گفت: «این هفته که شب اربعین است و ویژه برنامه داریم. انشاالله از هفته بعد نود ادامه پیدا می کند، منتها در چارچوبش. یعنی در همان فضایی که باید کار اصولی انجام شود. این را هم به شما بگویم. اینکه می گویم حرفه ای، حتما عادل برنامه ساز فوق العاده کار درستی است. آیتم های جذاب، مجری گری جذاب، ولی بهر حال کار باید روی اصول و در قواعد و قواره خود باشد. این حتما به نفع مردم است و من مطمئن ام مردم از قاطعیت منطقی و عقلانی حمایت می کنند. من در این هیچ تردیدی ندارم. ما که در این دو هفته سکوت کرده بودیم، ولی چون شما اشاره کردید و من چند جمله ای توضیح دادم، بگویم که یقین دارم مردم نسبت به کار منطقی و عقلانی حمایت می کنند. اتفاقا معتقدم خیلی از مشکلات کشور به دلیل عدم قاطعیت بر مبنای منطق و عقلانیت است.»

 

بر اساس این گزارش برنامه تلویزیونی «هفت» پس از مدت‌ها حرف‌وحدیث درباره گزینه‌های سردبیری و اجرا، با حضور مجدد بهروز افخمی به آنتن این شبکه بازخواهد گشت. برنامه تلویزیونی «هفت» تا به امروز با اجرای فریدون جیرانی، محمود گبرلو، بهروز افخمی و رضا رشیدپور در دوره‌های مختلف روی آنتن شبکه سه رفته و حالا قرار است پس از نزدیک به یک سال تعطیلی از دی‌ماه ۹۷ با بازگشت مجدد تیم بهروز افخمی به آنتن بازگردد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما