اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فضای بسته در تلویزیون؛ پس از تذکر به مهران مدیری مدیر شبکه نسیم هم توبیخ شد

برنامه دورهمی 

 

پس از تذکر به مهران مدیری و اظهارات وزیر کشور مبنی بر کافی نبودن عذرخواهی از سوی برنامه‌سازان فضای بسته صدا و سیما پس از پایان دادن به برنامه پرسابقه و پر مخاطب نود، بسته تر و تیره تر دیده می شود.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری در نامه‌ای به معاون سیمای رسانه ملی با ابراز تاسف از پخش برنامه «دورهمی» در شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرده است: علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایر مسئولان شبکه که در این موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند برای برخورد قانونی لازم به هیات تخلفات سازمان معرفی شوند.



رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پرمخاطب سیما همچون دورهمی در مسیر امیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده‌اند در پایان تاکید کرده است: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه سازان باید همچنان که بارها تاکید شده است حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیرامیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما