اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اسکورسیزی و دی‌کاپریو سریال می‌سازند

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو

 

شبکه هولو Hulu بر اساس توسعه کتاب غیرداستانی مشهور اریک لارسن یعنی شیطان در شهر سفید: جادو، سحر و دیوانگی سریال می‌سازد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی پروژه‌ای تلویزیونی را برای پارامونت تهیه می‌کنند. دی کاپریو حق ساخت فیلم بر مبنای این کتاب را سال ۲۰۱۰ خریده بود.



داستان این کتاب بر اساس داستان واقعی بر اساس دو شخصیت یکی معمار ثروتمند و مشهور در جهان هنر به نام دانیل اچ بورنهام و دیگری یک قاتل سریالی به نام دکتر هنری اچ هولمز خوش تیپ، حیرت انگیز و پیشرو در علم داروسازی در بازار جهانی شیکاگو ۱۸۹۳ پیش می‌رود که این دکتر بخشی از داروسازی خود را به قلعه‌ای برای قتل زنان جوان تبدیل کرده است.

 

پیش از این گفته شده بود این کتاب در قالب یک فیلم سینمایی با بازی دی کاپریو و کارگردانی اسکورسیزی ساخته می‌شود. این پروژه قبلا متعلق به کمپانی برادران وارنر بود و از سال ۲۰۰۳ در مراحل اولیه تهیه قرار داشت و در عین حال بهترین بازیگران را هم به خود جذب کرد. مدتی قرار بود تام کروز در این فیلم بازی کند و مسئولیت تهیه‌کنندگی‌اش را بر هم بر عهده داشته باشد و بعدها هم قرار شد کاترین بیگلو کارگردان و تهیه‌کننده آن بشود.

 

اکنون روشن نیست که دی کاپریو و اسکورسیزی چه نقش دیگری در ساخت سریال «شیطان در شهر سفید» برعهده خواهند داشت.   

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما